МОБІЛЬНИЙ ЗВ'ЯЗОК У ТАБОРІ


 

Мобільні мережі яких операторів діють на території табору? 

 

 

Інтернет-покриття на території табору не завжди стабільне.

Стаціонарний телефонний зв'язок використовується тільки господарськими службами табору.

 

 

Як зв'язатися з педагогами загону? 

 

Під час реєстрації дитини в день відправки в табір поцікавтеся номерами мобільних телефонів педагогів загону і часом, коли їм буде зручно відповісти на Ваш дзвінок. Зателефонувавши педагогам, Ви отримаєте вичерпну інформацію про стан Вашої дитини.

Також ми просимо Вас повідомити номери телефонів, за якими ми зможемо зв'язатися з Вами в разі екстреної необхідності.

 

     

 

 

Чому не рекомендується давати дитині в табір мобільний телефон? 

  • Працівники табору не несуть відповідальність за збереження мобільного телефону.
  • Наявність мобільного телефону у вашої дитини може спровокувати інших дітей на крадіжку.
  • Згідно з санітарними правилами і нормами пожежної безпеки електричні розетки в приміщеннях, де знаходяться діти, не передбачені, а отже немає можливості для заряджання мобільного телефону.
  • Тривалі розмови по телефону, ігри, зберігання телефону під подушкою і тому подібне негативно впливають на здоров'я дитини.
  • Несвоєчасні телефонні розмови порушують режим роботи табору.
  • Наявність у дитини молодшого шкільного віку або у дитини, яка вперше приїхала в табір, мобільного телефону, надає їй можливість телефонувати батькам практично у будь-який час. Почувши голос близьких, дитина засумує і занудьгує. Ця реакція серйозно заважатиме нам у вирішенні питання адаптації дитини в новій для нього ситуації. І однозначно погіршить якість її відпочинку.

     

 

 

Що необхідно мати на увазі, якщо Ви все ж таки вирішили дати дитині з собою мобільний телефон?

  • За збереження мобільного телефону, який знаходиться у Вашої дитини, працівники табору відповідальності не несуть. У разі його псування, втрати чи крадіжки претензії не приймаються. Просимо Вас з цього приводу нас не турбувати.
  • Виберіть недорогу «бюджетну» модель. В цьому випадку, міра суму від пропажі або псування телефону буде не такою сильною.
  • Дитина не завжди зможе відповісти на Ваш дзвінок, бо може бути зайнята чимось цікавим. Може статися, що її мобільний телефон розрядиться, а можливості його зарядити на той час не буде.
  • Категорично забороняється дзвонити дитині в табір на її особистий мобільний телефон під час прийому їжі, в "тиху годину" та після відбою.
  • Адаптація дітей до нових для них умов тимчасового дитячого колективу – це складний і копіткий психолого-педагогічний процес, пов'язаний з необхідністю використання кожною дитиною (а тим більше, новачком) усіх умінь і навичок самостійності, концентрації усіх її особистих якостей. Тому ми просимо Вас не турбувати дитину телефонними дзвінками під час періоду адаптації (перші 3-4 дні). (Отримати інформацію про дитину Ви зможете зателефонувавши педагогам загону.)

     

 

 

  <— попередня сторінка | ​наступна сторінка —>